Vrhunska podpora storitve, ki ji zaupate
OvrC platforma v oblaku omogoča vašemu administratorju pravočasno zagotavljanje neverjetnih storitev za vzdrževanje in tehnično podporo, tako da lahko kar najbolje izkoristite vašo vgrajeno tehnologijo.
Hitro, proaktivno vzdrževanje
Zahvaljujoč takojšnjemu samodejnemu obveščanju, enostavnemu dostopu do naprav in dobri preglednosti preko OvrC platforme, dobi administrator hiter vpogled v vse napake ali težave vašega sistema. Večino težav lahko odpravi na daljavo s spremembo konfiguracije ali ponovnim zagonom naprav in to morda še preden vi to sploh opazite.

Neinvazivna podpora
Včasih lahko najmanjše sistemske težave povzročijo velike probleme - ne glede na to, ali ste sredi video konference, gledate televizijo pozno zvečer ali sredi velike zabave. Pomoč na daljavo pomeni, da lahko vaš administrator razišče in odpravi pogoste težave, ne da bi moral priti k vam.
OGLEJTE SI VIDEOTekoče posodobitve sistema
OvrC pomaga pri posodabljanju vašega sistema, saj omogoča administratorjem preprost način posodobitve programske opreme naprav, tako lahko današnjo tehnologijo uporabljate tudi v prihodnosti.

Odpravite težave s pritiskom na gumb
Včasih lahko težave odpravite tudi sami, ko nimate možnosti priklicati strokovnjaka, naj si bo to med praznikom, pozno zvečer ali zgodaj zjutraj. Za to, je na voljo OvrC Home aplikacija, ki vam pomaga pri vzpostavljanju delovanja sistema. OvrC Home aplikacijo si preprosto naložite na mobilni telefon, osnovne funkcije upravljanja pa vam prilagodi vaš administrator.
